dreamhomeforguienapigs

Direktlänk till inlägg 16 februari 2018

Såhär kontaktar du oss

Av Marika Franzén - 16 februari 2018 13:00

Jag Marika Franzén som har marsvinen har både facebook, mail och telefon.

På telefon nås jag lättast på sms.


Mail: Izabellesmamma@live.se

Facebook: 

Våra grupp:

https://www.facebook.com/groups/209776619545382/


Min fb sida:

https://www.facebook.com/marika.franzen86


Vår gilla sida: 

https://www.facebook.com/Dreamhomemarsvin/


Telefon: 0723-205333


Vart finns vi?

Vi finns 1 mil norr om Uppsala. 

Men transport kan alltid försöka lösas.


Bland annat så kommer jag någon gång då och då att åka ner till Skåne då jag kommer ursprungligen därifrån och kan då ta med mig marsvin dit.


Hur lång tid tar det innan vi svarar?

I och med jag är mamma ledig nu. Skall ha barn i april så svarar jag relativt snabbt.

 

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika Franzén - 3 juni 2018 14:47

Idag den 3 juni fick Gina  och Sven 2 st underbara  flickor :).                                                                                          Sven står och nosar på sin fru Gina!                                              ...

Av Marika Franzén - 27 maj 2018 14:14

Välkomna till familjen Yuna och Rainbowdash :).                                                   Yuna. Född den 11 februari 2018 släthårig nonself hona                      Rainbowdash (dottern som har döpt henne) Född den 25 apri...

Av Marika Franzén - 23 maj 2018 11:57

Lucifer och Theo är 2 st hanar som är till salu båda för 300:-  Dom är i samma bur och funkar bra tillsammans så säljer inte dom enskilt.                    Lucifer född den 23 maj 2017                                                ...

Av Marika Franzén - 23 maj 2018 11:52


                Finaste Kiara gick bort i veckan    Du är så saknad    ...

Av Marika Franzén - 23 maj 2018 11:48

Idag så är det ingen vanlig dag utan Poppys, Pocahontas och Lucifers 1 års dag =)         Poppy                                        Pocahontas                      Lucifer ...

Ovido - Quiz & Flashcards